Vilken Måndag!

Nu är nästan första dagen på den här veckan slut och jag känner mig mer stressad än någonsin.

Har haft en jätte stressig dag på jobbet och sen skyndat hem för att passa tvättstugan, Ioförsig har jag slappat med lillasyster undertiden. Men iallafall. Skulle behöve jobba över hela veckan för att hinna med allt känns det som. Det är ioförsig bra att vi har att göra men inte kul när man behöver stressa sönder för att hinna med allt.

Nu på eftermiddagen har jag även försökt att få iordning på min Nokia telefon som jag lyckats sätta en telefon låskod på som jag inte minns. Om det är någon som läser detta som vet hur man gör får ni gärna säga till.

Nyss fick jag ett samtal av en vän som är högt skattad i mitt liv, Hoppas inget dåligt händer hjärtat. Jag finns alltid här för dig. All kärlek till mina nära och kära!

Nu ska jag ner och umgås lite till med tvättstugan och sedan blir det sängen.

Natti Natti!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0