Mys!

Åhhhh jag är så glad att det sprudlar i mig. Igår var pappa och jag nere i Skåneland för att titta på en bil till mig och den var precis lika fin i verkligheten som den var på bild.

Så klappat och klart så åkte vi där ifrån lite fattigare men en bil rikare. Så nu har jag en ny fin sommar bil i form av en VOLVO C70 T5 Silver Super fin är den jag går som en klocka. Mums!



Kissemiss!


Idag har jag tvättat, svängt förbi Sara en stund och åkt ut till Pappa med.

Trevlig dag nu blir det sängen.

/M!


Kommentarer
Postat av: Louise

Den är underbar! Fin fina kissemiss :) jag är så glad att du hutat en riktig kärlek! :)

2011-03-24 @ 07:59:56
URL: http://Louisematias.blogspot.com
Postat av: Sara

Så himla fin! Vill också ha en (;

2011-03-24 @ 10:15:12
URL: http://sommargunga.blogspot.com/
Postat av: Löktåget

Ja, nästan alla fina grejer kommer från Skåne.

2011-04-02 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0