Mysdag!

Idag har jag varit på stan med Mamma och Storasyster. Skönt att komma hemifrån. Och jag är väldigt glad att dom aktiverar mig lite. Kan inte sitta hemma och tänka.

Så dom drog med mig ner till Knäppingsborg för att kolla på en fotoutställning som Norrköpings Tidningar har annordnat. Många fina bilder fick man se och flera av dem var väldigt tänkvärda. Jag undrar hur många olika tolkningar det finns till varje bild.
Du och jag tänker antagligen inte likadant om samma bild.

Vi gick även runt och kollade i affärerna där nere. Jag var väl antagligen inte världens roligaste sällskap men försökte iallafall hålla humöret uppe. Sara köpte en present till en kompis och Lavender att lägga i garderoben för att slippa ohyra. Dom tycker tydligen inte om lukten fick jag lära mig idag. Säger då det varje dag får man lära sig något nytt. Tack för det, tänk vad lite man skulle kunna annars. Mamma shoppade väl inget speciellt direkt. Hon fick äran att bjuda oss på fika istället. Vi fikade på ett jätte mysigt Kafé, dock minns jag inte vad det hette. De blev smörgås med Parma skinka och Brieost för min del och för Mamma och Sara blev det kräftröra, självklart så var det kaffe till det. Mums!

Efter att vi gått klart nere i Knäppingsborg så gick vi upp till stan där jag hittade en jätte snygg kudde på Chili och Mamma köpte en plånbok.






Så snyggt blev det när kudden kom på plats i soffan.
Tror jag ska ta och köpa en till att ha i andra hörnet.






Jag har kommit fram till att jag nog ska raka mina katter, Dom hårar så fruktansvärt mycket.
Det räcker med att Tiger ligger på sängen i några timmar så är den täckt med hår.
Som tur är så har jag dubbla täcken på sängen så jag slipper håra av det varje dag. Skulle vara ett heltidsjobb att ta bort allt hår som kommer.







Förstår ni vad jag menar. Helt hopplöst.



De var allt för nu. Kommer update senare om vad som sker ikväll.


/M!

Kommentarer
Postat av: Louise

Fint, du som gillar flaggan så mycket :) Katter....

2011-03-19 @ 20:52:39
URL: http://louisemarias.blogspot.se
Postat av: Malin

Jaa visst är den fin :) Kommer du till Snurrs sen?

2011-03-20 @ 13:39:31
URL: http://rosanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0