Helg!

Då var det helg igen. Otroligt skönt efter en hård arbetsvecka.

Nu har jag precis kommit hem, Var ute på Media Markt efter jobbet för att hämta min telefon som varit på lagning. Då fick jag ett sug att använda den igen men när jag stoppar i simkort och allt som ska vara i och startar den säger den sätt i simkort. MEN! Det var ju därför jag lämnade in den, och det står att dom åtgärdat allt. SKIT TELEFON!!!!

Jag har en gång sagt det och säger det igen Skaffa INGEN Sony Ericsson Vivaz Pro!!!!


Vilket skräp nu måste jag ju åka dit igen. Kul!!!

Ikväll blir det iallafall Tacos och Spel med Syster, hennes pojkvän Kaj och min älskling Robin. Mamma och hennes karl Willy kanske ska vara med också. Tror att det kommer att bli en kanon kväll.


Nu blir det att dra runt snabeldraken en sväng och sedan blir det att slänga sig i duschen!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0