Godis!

Japp då har man varit vaken ett tag och ska nog dra en sväng med snabeldraken snart. Mina katter fäller så mycket hår så även om jag dammsög för några dagar sedan så ser de lika dant ut igen. Usch!


Väntar även på att min bästa Josephine hör av sig så vi kan dricka kaffe och prata skit. Vi har inte gjort det på länge nu, vi båda har haft så mycket att göra så tiden inte riktigt funnits. Det finns nog mer som ligger bakom men vi vet inte riktigt vad. Men hon är en av mina absolut bästa vänner.

För snart 2 år sedan gjortde hon och jag den här snyggingen på våra ben, En vänskaps tatuering som hon har ritat och hela jag är ju My Little Pony så därför blev det den.
Jag och min fina för snart 2 år sedan med.





Min syster var hos mig i fredags och hade med sig ett överflöd av godis. Men man kan ju inte låta bli att äta på et fasten man vet att man inte borde egentligen. Men det är ju så gott!


/M!

Kommentarer
Postat av: Sara

lägg det i ett skåp och glöm bort att det finns där ett tag. Kanske hjälper... fina ponnyn! (;

2011-03-20 @ 12:39:19
URL: http://sommargunga.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jaa måste gömma det för mig själv. kommer att förstöra träningen annars kanske. Jaa :)

2011-03-20 @ 13:22:28
URL: http://rosanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0